Tym razem temat nieco inny niż poprzednio. Aczkolwiek wszystko kręci się wokół jednego. kursy bhp
Jeśli z powodu naruszenia zasad BHP lub z innych powodów nasz pracownik ucierpi w wypadku przy pracy to jako pracodawca jesteśmy zobowiązani sporządzić dokumentację powypadkową. Stosowne dokumenty należy również dostarczyć do ZUS - żeby nasz pracownik mógł uzyskać świadczenie z tytułu ubezpieczenia wypadkowego. Teraz o czymś innym.
Czy warto samemu zajmować wszystkimi sprawami w własnej firmie? Jasne, że można nieco zaoszczędzić prowadząc samemu rachunkowość i zajmując się kwestiami BHP. Jednak musisz pamiętać, że nasz czas kosztuje - można go przecież przeznaczyć na pracę w firmie. Oprócz tego chciałbym napisać także o:
Outsourcing polega na przeniesieniu części zadań z naszej firmy na firmę zewnętrzną. Często spotykanym wykorzystaniem tego rodzaju kompleksowych usług jest księgowość czy też BHP. Warto zastanowić się także nad czymś innym.
Być może kwestia szkoleń w zakresie bhp kojarzy się z czymś dość kłopotliwym. W końcu trzeba wysłać pracowników do ośrodka szkoleniowego żeby odbyli to szkolenie, trzeba oczywiście zapłacić za odbycie kursu. Dodatkowy kosztem jest przejazd i stracony czas pracowników. A co jeśli można by zrobić szkolenie w firmie? To jest możliwe. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.
Prowadzenie firmy jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych zadań. Pisałem już o metodach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie nerwów i oddać innym część swoich obowiązków - warto oddać firmom zewnętrznym np. obsługę BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie opłaca się tworzyć etatu specjalisty bhp. Natomiast z innej strony na to patrząc.
Więcej napiszę następnym razem, na dziś mam już dość tego tematu.Na ten temat napisali także na kursy bhp Podobny temat również kursy bhp Na ten temat napisali także na kursy bhp Na temat kursy bhp to też niezłe info
Jeśli z powodu naruszenia zasad BHP lub z innych powodów nasz pracownik ucierpi w wypadku przy pracy to jako pracodawca jesteśmy zobowiązani sporządzić dokumentację powypadkową. Stosowne dokumenty należy również dostarczyć do ZUS - żeby nasz pracownik mógł uzyskać świadczenie z tytułu ubezpieczenia wypadkowego. Teraz o czymś innym.
Czy warto samemu zajmować wszystkimi sprawami w własnej firmie? Jasne, że można nieco zaoszczędzić prowadząc samemu rachunkowość i zajmując się kwestiami BHP. Jednak musisz pamiętać, że nasz czas kosztuje - można go przecież przeznaczyć na pracę w firmie. Oprócz tego chciałbym napisać także o:
Outsourcing polega na przeniesieniu części zadań z naszej firmy na firmę zewnętrzną. Często spotykanym wykorzystaniem tego rodzaju kompleksowych usług jest księgowość czy też BHP. Warto zastanowić się także nad czymś innym.
Być może kwestia szkoleń w zakresie bhp kojarzy się z czymś dość kłopotliwym. W końcu trzeba wysłać pracowników do ośrodka szkoleniowego żeby odbyli to szkolenie, trzeba oczywiście zapłacić za odbycie kursu. Dodatkowy kosztem jest przejazd i stracony czas pracowników. A co jeśli można by zrobić szkolenie w firmie? To jest możliwe. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.
Prowadzenie firmy jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych zadań. Pisałem już o metodach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie nerwów i oddać innym część swoich obowiązków - warto oddać firmom zewnętrznym np. obsługę BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie opłaca się tworzyć etatu specjalisty bhp. Natomiast z innej strony na to patrząc.
Więcej napiszę następnym razem, na dziś mam już dość tego tematu.Na ten temat napisali także na kursy bhp Podobny temat również kursy bhp Na ten temat napisali także na kursy bhp Na temat kursy bhp to też niezłe info
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz