Witam, dzisiejszy post będzie o ciężkiej pracy w serwisie komputerowym. Dlatego, że ja sam nie pracuje w takowym, mam kilku znajomych, którzy zajmują się tym zawodowo. Właśnie na podstawie ich opowieści z pracy będę pisał tego posta. Serwis komputerowy Rybnik
Nie byłoby możliwości pracy w serwisie, gdyby nie klienci, a ci bywają różni. Da się zauważyć kilka typów klientów serwisu komputerowego:
Mądrala- klient, który wie wszystko lepiej od informatyka, podpowiada co może być zepsute, ale sam tego nie naprawi. Ten typ jest bardziej denerwujący niż szkodzący.
Sknera- „Pan naprawi, ale żeby było jak najtaniej. No i proszę dać jakąś mocną kartę graficzną”. Często nie wiadomo co z takim fantem zrobić, bo jak ma być tanio, jak klient życzył sobie mocny sprzęt? Takie podzespoły zaczynają się od 700 zł wzwyż. Często jednak trzeba klienta zapytać dokładnie o budżet i sprawa się klaruje.
„Złota Rączka”- „Panie ja próbowałem, ale się nie da”. Klient, podejmujący się naprawy samodzielnie, często czyniąc więcej szkody niż pożytku, co skutkuje droższą naprawą.
Można by jeszcze kilka przykładów wymienić. Proszę potraktować ten post jako raczej z dystansem, gdyż nie miał na celu nikogo obrazić. Jednak podane przykłady klientów to odosobnione przypadki i większość ludzi nie sprawa żadnych kłopotów. To tyle na dzisiaj, trzymajcie się. ;)Serwis komputerowy Rybnik też jest ciekawie opisany temat Serwis komputerowy Rybnik - też dobry Na ten temat napisali także na Serwis komputerowy Rybnik.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz