piątek, 10 stycznia 2014

Temat: SEO

Wątek pozycjonowania - wbrew pozorom - wcale nie jest zbyt rozległy. Można go ująć w aspekcie marketingowym, technicznym, czy ekonomicznym. Przede wszystkim opisaliśmy już bardzo istotny w tej usłudze wątek - kwestię opłacalności. Uważam, że to jest najważniejsze kryterium, o którym wiele firm pozycjonerskich nie chce pamiętać:). Cóż, niektóre umowy potrafią być tak napisane, że klient zamiast zarobić dzięki SEO, to traci. Mało tego - sposób wypowiedzenia takiej umowy bywa czasami... specyficzny.pozycjonowanie rybnik

Niedawno na pewnym dość popularnym blogu o SEO, pojawiła się notka opisująca działalność pewnej agencji IT z Wielkopolski, która zamiast - de facto - zarabiać na pozycjonowaniu stron, to największe zyski czerpała z takiej, a nie innej polityki wobec klientów. Okres wypowiedzenia umowy to 6 miesięcy, z koniecznością dostarczenia tego wypowiedzenia listem poleconym lub faksem, z zastrzeżeniem, że to wypowiedzenie jest ważne tylko wtedy, gdy zostanie odebrane. Firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności za to, że jakimś sposobem informacja do niej nie dojdzie.

Cóż... Wniosek jest taki, że mogą spokojnie wykorzystywać klienta, uparcie twierdząc, że wypowiedzenie do nich... Nie dotarło.

Pomijając kwestię, że sama usługa SEO wykonana przez taką firmę jest niemożliwie droga i nieskuteczna (sami dobierają frazy, głównie o konkurencyjności nie przekraczającej (sic!) 50 tys. wyników), to bardzo trudno jest rozwiązać umowę.

Napiszę to po raz kolejny - nie podpisujemy umowy bez przeczytania, a najlepiej skonsultujmy się z jakimkolwiek radcą prawnym lub prawnikiem! Może nas to kosztować znacznie mniej, niż poniesione straty. pozycjonowanie rybnik - tekst jest OK Podobny temat również pozycjonowanie rybnik Oprócz tego mogę jeszcze odesłać do:pozycjonowanie rybnik - moim zdaniem są to całkiem pomocne materiały. Na tematpozycjonowanie rybnik to też niezłe źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz